Søkeresultat for "cmsno.nsf"

Fremdeles plasser ledig på tariffkonferanse for bøyelast og offshore 2012 (Publisert August 2012)

Vi har fremdeles ledige plasser, så det er ennå ikke for seint å melde seg på tariffkonferansen 12.–13. september i Bergen.

Ledig plass i ferieleilighet i Spania uke 36 (Publisert Juli 2012)

Det er blitt forfall på uke 36 på den ene av forbundets ferieleiligheter i Spania. Førstemann til mølla får den! Den ledige perioden er fra lørdag 25. august til lørdag 1. september. NB! Du må skaffe flybilletten selv.

Tariffkonferanse for bøyelast og offshore 12.–13. sept. 2012 (Publisert Juni 2012)

Høstens forhandlinger mellom Norsk Sjømannsforbund og Norges Rederiforbund om utenriksoverenskomstene nærmer seg, og de tillitsvalgte i bøyelast og offshore inviteres til tariffkonferanse 12. og 13. sept. 2012 på Clarion Hotel Admiral, C. Sundts g. 9, Bergen.

Redusert infoaktivitet grunnet ferieavvikling (Publisert Mai 2012)

På grunn av ferieavvikling vil deler av forbundets vanlige informasjonsaktivitet bli sterkt redusert fra pinse. «Uka som gikk» starter sommerpausen og nettsidene blir sjeldnere oppdatert. Maritim Logg får derimot ikke sommerpause før i slutten av juni.

Medlemmene i Nord kan nominere på nett (Publisert Februar 2012)

For første gang hos Norsk Sjømannsforbund tilbyr valgkomiteen i en region alle medlemmene sine en enkel måte å sende inn sine forslag til regionstyremedlemmer og medlemmer til regionens valgkomite, ved å sende direkte til valgkomiteen via et enkelt skjema på Internett.

Igjen to leiligheter i Oslo (Publisert Februar 2012)

Nå er det igjen blitt to medlemsleiligheter i Oslo, i tillegg til de to hytteleilighetene ved Lemonsjøen i Vågå og ferieleilighetene i Torrevieja, Spania.

Live-stream fra landsmøtet 2010 (Publisert September 2010)

Følg landsmøtet taler for taler, ord for ord, via Internett.

Presseinvitasjon Norsk Sjømannsforbunds 26. ordinære landsmøte 22.–25. september (Publisert September 2010)

Norsk Sjømannsforbunds landsmøte kan følges enten ved oppmøte på RadissonBLU Hotel Plaza i Oslo eller via webstream. Dagsorden og foreløpig kjøreplan ligger på forbundets nettsider. Avslutningsfesten markerer også forbundets 100-årsjubileum, etter stiftelsen 25. september 1910.

Pressemelding: Nor Lines Rederi truer Sjømannsforbundet (Publisert Juli 2010)

Daglig leder Nicolai H. Olsen i Nor Lines Rederi AS truer Norsk Sjømannsforbund med represalier etter at Norsk Sjømannsforbund har publisert og distribuert Nor Lines Rederi AS sin informasjon om utflagging av rederiets flåte til Færøyene.

Pressemelding: Færøysk flagg og filippinere om bord i Nor Lines (Publisert Juli 2010)

– Mens norske myndigheter bruker årevis på å kartlegge konsekvensene av tiltak for å begrense sosial dumping på Norskekysten, flagger rederier nå til færøysk flagg for å kunne kutte nordmenn om bord, sier en tydelig irritert forbundsleder Jacqueline Smith i Norsk Sjømannsforbund. Bakgrunnen for frustrasjonen er at det norske kystfrakterederiet Nor Lines nå ikke lenger vil ta kostnaden med norske lønninger, og flagger samtlige av sine NOR- og NIS-registrerte fraktefartøy til Færøyene og bytter ut mesteparten av sine underordnede nordmenn med filippinere.

Endelig medlemsleiligheter i Spania. (Publisert Juni 2010)

De lenge etterlengtede medlemsleilighetene i Torrevieja, Spania, er klare for bruk. I tida fram til første ordinære hovedtildeling av leie, som blir fra 31.12.10, blir leilighetene tildelt etter førstemann-til-mølla-prinsippet. Finner du en ledig uke eller to, så er den din om du tar kontakt før noen andre.