Vis undermeny
Hjem > Kontakt NSF Kontakt NSF

Kontakt forbundet

14.11.2014

Her finner du både kontaktinformasjon til de ulike kontorene og personene som arbeider i forbundet, og du finner et kontaktskjema, dersom du ikke er sikker på hvem du trenger kontakt med.

Dersom du vet hvem i forbundet du ønsker kontakt med, kan du gå inn på den enkelte under menyvalget Kontorer og ansatte, enten ved å lete gjennom oversikten alfabetisert på etternavn, om det er enkelpersoner, eller du kan gå inn på det aktuelle kontoret og finne kontaktinformasjonen til kontoret, eller se igjennom lista over de som er ansatt på hvert kontor.

Vi anbefaler ikke å bruke personlige epostadresser uten ved avtale, siden vi ikke kan garantere at det ikke er ferieavvikling eller reiser som pågår, og at epost dermed kan bli liggende ulest i flere uker. Bruk aller helst kontaktskjemaet som du finner på menyen til venstre, som i hovedsak er for kontakt fra medlemmer til forbundet, eller om det ikke passer, send e-posten til firmapost@sjomannsforbundet.no.

Informasjonen i kontaktskjemaet går inn i en felles e-postboks og blir fordelt til den eller de som kan svare på det du lurer på når de får tid og når de finner svar til deg.