Norsk Sjømannsforbund

Påskestengt 2014

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/paaske_kylling.jpg/$file/paaske_kylling.jpg10.04.2014 – Norsk Sjømannsforbund stenger hele påskeuka for å gjennomføre felles avspassering av ansattes opparbeidet fri. Påskestengt 2014

Avløyp går fra Maskinistene til Forskerne

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/hilde_gunn_avloeyp_foto_radiograf_no_sv-hv_149x149.jpg/$file/hilde_gunn_avloeyp_foto_radiograf_no_sv-hv_149x149.jpg10.04.2014 – Generalsekretær Hilde Gunn Avløyp i Det norske maskinistforbund går i løpet av sommeren til stillingen som generalsekretær i Forskerforbundet, i følge en pressemelding på forskerforbundet.no. Avløyp går fra Maskinistene til Forskerne

Påminnelse om fiskeri- og tariffkonferansen 2014 er 6.–8. mai

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_149x149.jpg/$file/symbol_149x149.jpg04.04.2014 – Norsk Sjømannsforbund avholder som annonsert tidligere sin årlige fiskeri- og tariffkonferansen for fiskerimedlemmer og tillitsvalgte på Rica Hell, Trondheim 6.–8. mai. Påminnelse om fiskeri- og tariffkonferansen 2014 er 6.–8. mai

Vil du bidra til å sikre sjøfolks rettigheter?

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/ITF_logo_149x149.jpg/$file/ITF_logo_149x149.jpg01.04.2014 – Norsk Sjømannsforbund/International Transport Worker's Federation (ITF) søker Inspektør med base i Tromsø for å betjene havnene i Nord-Norge. Vil du bidra til å sikre sjøfolks rettigheter?

Informasjon fra Skatteetaten: Er du pendler?

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/skatteetaten_w149.jpg/$file/skatteetaten_w149.jpg21.03.2013 – Tips fra Skatteetaten til riktig beregning av merkostnader til kost og losji for inntektsåret 2013 for pendlere og sjøfolk. Informasjon fra Skatteetaten: Er du pendler?

Nytt kurs for tillitsvalgte i fiskeri

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_149x149.jpg/$file/symbol_149x149.jpg20.03.2014 – Vil du bli bedre kjent med din organisasjon eller tryggere i din hverdag som tillitsvalgt i fiskeflåten? Da er dette kurset for deg! Nytt kurs for tillitsvalgte i fiskeri

Britisk sjø- og jernbaneforbundsleder Bob Crow døde 11. mars

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/100925-bob-crow-landsmotetale_149.png/$file/100925-bob-crow-landsmotetale_149.png12.03.2014 – Generalsekretær Bob Crow i det britiske sjø- og jernbaneforbundet RMT ble bare 52 år gammel. Han var også mangeårig styremedlem i den Internasjonale Transportarbeiderføderasjonen (ITF). Britisk sjø- og jernbaneforbundsleder Bob Crow døde 11. mars