Norsk Sjømannsforbund

Kommer på nett så snart det er klart

29.09.2014 – Arbeidsprogram, nye styrer og andre vedtak fra landsmøtet blir fortløpende lagt på nett så fort de er formatert for webpublisering. Kommer på nett så snart det er klart

Nytt forbunds- og landsstyre i Norsk Sjømannsforbund 2014–2018

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_149x149.jpg/$file/symbol_149x149.jpg29.09.2014 – Norsk Sjømannsforbunds landsmøte valgte nytt forbundsstyret, nytt landsstyre og kontrollkomité for perioden 2014–2018 på landsmøtets siste dag, 25. september 2014. Nytt forbunds- og landsstyre i Norsk Sjømannsforbund 2014–2018

Følg landsmøtet 2014 på nett

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/Logo_NSF_landsmote_2014-01_149.png/$file/Logo_NSF_landsmote_2014-01_149.png22.09.2014 – Norsk Sjømannsforbunds 27. ordinære landsmøte blir streamet, så du kan følge landsmøtets forhandlinger fortløpende. Følg landsmøtet 2014 på nett

Fartsområde-rapporten overrakt næringsministeren i dag

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/140908-nis-utvalg-overrekkesle-foto-omar-jorgensen-sjooff-no_149.jpg/$file/140908-nis-utvalg-overrekkesle-foto-omar-jorgensen-sjooff-no_149.jpg08.09.2014 – Rapporten fra utvalget som skulle rådgi regjeringen om fartsområdebegrensninger for NIS og om nettolønnsordningen ble overrakt i dag. Fartsområde-rapporten overrakt næringsministeren i dag

Til medlemmer i Color Line: Informasjon om NIS-utvalgets rapport

08.09.2014 – Denne informasjonen er også sendt på epost til alle medlemmer av Norsk Sjømannsforbund i Color Line som vi har korrekt og oppdatert epostadresse til. Til medlemmer i Color Line: Informasjon om NIS-utvalgets rapport

Felles pressemelding: Norske lønns- og arbeidsvilkår både til lands og havs

08.09.2014 – «Et ansvarlig flertall med på viktige skritt i retning av å sikre at norske lønns- og arbeidsvilkår ikke bare skal gjelde på landjorden, men også til sjøs.» Felles pressemelding: Norske lønns- og arbeidsvilkår både til lands og havs

Maritimt Museum: Til sjøs 25. september

05.09.2014 – Norsk Maritimt Museum (tidl. Norsk Sjøfartsmuseum) åpner 25. september den nye utstillingen «Til Sjøs!» som skal fortelle sjøfolkenes historie gjennom 1000 år. Maritimt Museum: Til sjøs 25. september

NIS-utvalget overleverer 8. september

29.08.2014 – Utvalget som skal se på fartsområdebegrensningen i NIS-loven og innretning av nettolønnsordningen for regjeringen overleverer sin rapport 8. september. NIS-utvalget overleverer 8. september

Pressemelding:
Sjøfolkene styrker politisk arbeid

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/stian-groethe_149.jpg/$file/stian-groethe_149.jpg21.08.2014 – Norsk Sjøoffisersforbund og Norsk Sjømannsforbund har i fellesskap ansatt Stian Grøthe (40) som direktør med ansvar for politikk og myndighetskontakt. Grøthe kommer fra stillingen som næringspolitisk rådgiver i Norges Rederiforbund. Pressemelding: Sjøfolkene styrker politisk arbeid

Neste 20 >