Søkeresultat for "aktiviteter"

Aktiviteter (Publisert April 2024)

Molino Blanco ved Torrevieja (Publisert Juli 2023)

Medlemmer av Norsk Sjømannsforbund kan leie ferieleilighet i Molino Blanco, fase II, nesten inne i Torrevieja i Spania.

Nettsidene i ny drakt! (Publisert November 2014)

Norsk Sjømannsforbunds nettsider sjomannsforbundet.no er nå ute i ny drakt, og det er i tillegg litt ny funksjonalitet, i hovedsak på «Mine medlemssider».

Solid håndslag til Utøya fra LO (Publisert August 2011)

LOs sekretariat vedtok i dag å bevilge 10 mill. kroner til Utøya. Og summen skal vokse. Forbundene og lokale ledd oppfordres i vedtaket til å bidra til en felles konto, slik at fagbevegelsen samlet kan bidra så det monner.

NTF lyser ut stilling som sekretær/assistent i Stockholm (Publisert August 2011)

Nordisk Transportarbeiderføderasjon, NTF, er en faglig internasjonal for de nordiske transportarbeiderforbundene. Føderasjonen omfattar idag 51 forbund med ca 360 000 medlemmer fra Danmark, Finland, Færøyene, Island, Norge og Sverige. Føderasjonens oppgave er å koordinere og støtte felles faglige aktiviteter først og fremst innen Norden men også innen den EU og de baltiske landene.

Nye LOfavør Ung (Publisert August 2010)

Nå har vi fått et eget valg på lofavor.no som heter Ung. Her vil vi fokusere på aktiviteter, produkter og tilbud rettet mot ungdom og studenter. I forbindelse med studiestart har LOfavør en stipendkonkurranse, som vil bli markedsført ute på høyskoler/ universitet. Alt om denne vil du kunne finne mer informasjon om på denne siden.

Riksrevisjonen: Svakheter i Sjøfartsdirektoratets saksbehandling og styringsinformasjon (Publisert April 2010)

Riksrevisjonen mener at Sjøfartsdirektoratet i liten grad har utviklet prosedyrer og rutiner for å sikre god kvalitet i dokumentkontrollen av fartøy og sjøfolk. Direktoratet mangler også styringsinformasjon i tilknytning til saksbehandlingen. – Dette medfører økt risiko for feil i saksbehandlingen, sier riksrevisor Jørgen Kosmo i en pressemelding fra Riksrevisjonen.

Et godt arbeidsliv – debatt.lo.no (Publisert September 2008)

I dag gikk startskuddet for LOs store demokratiske medlemsdebatt og kampanje foran LO-kongressen i 2009 og stortingsvalget. LOs 860 000 medlemmer, dermed også medlemmene i Norsk Sjømannsforbund, inviteres til å si klar i fra om hva de mener skal være LOs viktigste krav til politikerne for et godt arbeidsliv. Foran stortingsvalget vil LO utfordre de politiske partiene om hvordan de vil bidra til å skape et godt arbeidsliv.

Invitasjon til å nominere til LOs kulturpris 2005 (Publisert Januar 2006)

Alle organisasjonsledd i Norsk Sjømannsforbund inviteres til å nominere til LOs kulturpris 2005. Nominasjonsfristen er 25. februar.

Oransje horder herjer kysten (Publisert August 2005)

Sjømannsaksjonen 2005 markerer seg hele tiden og langs hele kysten. Flere titalls arrangementer er allerede gjennomført, og innspurten står for døren. De oransjekledde sjømannsaksjonistene fra alle tre sjømannsorganisasjoner stiller politikere til veggs og avkrever svar.

Brev fra LO til medlemmene: Du bestemmer – LO på din side (Publisert November 2004)

Du bestemmer – LO på din side er LOs store kampanje og medlemsdebatt foran LO-kongressen og stortingsvalget i 2005. LO-medlemmene skal gi sine synspunkter på hva som bør være de viktigste faglige og politiske sakene for LO de neste fire årene.