Verv en kollega

Verv en kollega

Merk: Alle felter merket med * må fylles ut.

Medlemsskap *:
Ordinært medlemskap
LOs elevmedlemskap
LOs studentmedlemskap
Lærling
NSF Skolemedlemskap

Ordinært medlemskap inkluderer innboforsikring, grunnforsikring og advokatforsikring. Kontingentsatsen trekkes av arbeidsgiver og avhenger av fartsområde. For de som arbeider innenriks eller utenriks er kontingentsatsen 1.4 prosent av brutto månedslønn inklusiv alle tillegg, men eksklusiv tilfeldig overtid. For de som arbeider innen fraktefart eller fiskeri, er kontingentsatsen kr. 540,- i måneden. Dette beløpet justeres i overensstemmelse med prosenttrekket.

Skole/læretid sluttdato *:

E-post *:
Medl.Nr *:
Mer informasjon:
* Jeg samtykker med dette at mine opplysninger registreres i Norsk Sjømannsforbunds medlemssystem. Personopplysningene som Norsk Sjømannsforbund får tilgang til , vil bli behandlet konfidensielt. Unntak gjøres der NSF har berettiget grunn til å gi ut medlemsopplysninger f.eks til medlemsundersøkelser eller til bruk for våre kollektive samarbeidspartnere. Personopplysningene vil bli behandlet i henhold til Datatilsynets forskrifter om foreningers behandling av medlemsopplysninger.