Login til Medlemsnett

Velkommen til medlemssidene!

For å logge inn bruker den epostadressen du selv har valgt som ditt login, og det passordet du selv har valgt.

NB! Første gang du logger deg inn på den nye siden skal du som før bruke medlemsnummeret ditt og fødselsdatoen din (DDMMÅÅ) for å aktivere ditt login. Etter denne aktiveringen vil du få opp et skjema der du skal angi din epostadresse, som vil bli ditt nye brukernavn, samt at du oppgir et selvvalgt passord for siden. (Du kan bytte passord senere.)

Merk: Du er nødt å angi en epostadresse om du ønsker å komme videre i denne aktiveringsprosessen. Har du ingen p.t. kan du trykke på logg-ut-knappen for å komme deg ut av bekreftelsesskjemaet. Da må dette legges inn ved en senere anledning. Uten epostadresse vil du ikke lenger få tilgang til dine medlemssider.

Om du bruker ditt LOfavør-medlemskort til å sjekke ditt medlemsnummer på førsteinnlogg, må du huske å ikke ta med de to første siffer (64).

Brukernavn:
Passord: