Vis undermeny

Region Nord: Pensjonskurs - NB! Få plasser igjen!

21.05.2019 - 23.05.2019

Sted: Scandic Grand Hotel Tromsø

Nyttig kurs for deg som vil lære om pensjon!

Den nye Folketrygdloven gir mulighet for stor grad av valgfrihet i forhold til å ta ut pensjon. Vi kan ta ut hele eller deler av pensjonen allerede fra fylte 62 år, og vi kan fortsette å arbeide uten at pensjonen blir redusert. Valgene vi gjør mens vi er yrkesaktive, avgjør hvilken pensjon vi får resten av livet. Valgene er således avgjørende for vår økonomiske velstand som pensjonister. Kursholder vil være Hellen Solhaug, kurset fokuserer på alderspensjon fra Folketrygden og de muligheter det nå er åpnet for, ta for seg sjømannspensjonen, den avtalefestede tilleggspensjonen, obligatorisk tjenestepensjon og fiskerpensjon.

Kurset er åpent for alle medlemmer i Norsk Sjømannsforbund, frist for påmelding er 29.april 2019.

Meld deg på for å lære masse nyttig, du vil ha bruk for det! Ta kontakt med servicekontoret i Tromsø for påmelding på 77 61 37 50 eller på epost tromso@sjomannsforbundet.no

Skummende hav

tromso@sjomannsforbundet.no