Hjem > Aktuelt  > Fiskeri Fiskeri

Aktuelt - Fiskeri

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/Ann_Jorunn02_2500.jpg/$file/Ann_Jorunn02_2500.jpg

Nye faggrupper fiskeri er nå valgt

23.03.2018

Valget på faggrupper fiskeri er avsluttet, og vi kan trygt kalle forsøket med elektronisk direktevalg av medlemmer til faggruppene en suksess.

Skummende hav

Fiskebåt-besøk og fiskeri-kontordager i Ålesund uke 9

23.02.2018

Norsk Sjømannsforbund er tilstede i Ålesund neste uke (uke 9) hvor det vil bli gjennomført skipsbesøk på fiskerfartøy av våre inspektører Erlend Hanssen og Gunnar Amland.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_-_transparaent_anker.png/$file/symbol_-_transparaent_anker.png

Sjømannsforbundets fiskerikonferanse. 23. – 25. april 2018

29.01.2018

Vær med og lær mer om Norsk Sjømannsforbunds arbeid i fiskerisektoren, og påvirke kursen fremover både når det gjelder vårt politiske arbeide og tariff. Alt sammen på forbundets fiskerikonferanse. Av hensyn til våre medlemmer i den pelagiske flåten har vi besluttet å flytte konferansen til 23. – 25. april 2018 som ny dato

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/Fiskeribrosjyre.jpg/$file/Fiskeribrosjyre.jpg

Nominasjon til Sjømannsforbundets faggrupper i fiskeri

12.01.2018

Har du lyst til å være med å forme Norsk Sjømannsforbunds arbeide innen fiskeri? Eller kjenner du noen som har dette engasjementet og burde representere våre fiskerimedlemmer innenfor hvitfisk eller pelagisk?