Hjem > Aktuelt Aktuelt

Dette er en samleside over alle type aktueltnyheter.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/dontfuunion_popeye.jpg/$file/dontfuunion_popeye.jpg

Nytt ungdomsutvalg 2018 – forslag på kandidater

21.02.2018

Er du mellom 18-35 år og vil være med å ivareta våre unge medlemmers interesser samt lære mer om forbundet er du den rette for oss!

Skummende hav

1,6 % i Nordisk NIS for 2018

09.02.2018

Partene i forhandlingene mellom Sjømannsorganisasjonene i Norge og Norges Rederiforbund om mellomoppgjøret for nordiske sjøfolk på skip i Norsk Internasjonalt Skipsregister (NIS) ble enige i ettermiddag om et generelt tillegg på 1,6 %.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/180209-nordisk-nis-02.JPG/$file/180209-nordisk-nis-02.JPG

Mellomoppgjøret Nordisk NIS 2017/18 i gang

09.02.2018

Mellomoppgjøret Nordisk NIS med Norges Rederiforbund startet med en møte i plenum kl 11.00 i dag.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_-_transparaent_anker.png/$file/symbol_-_transparaent_anker.png

Sjømannsforbundets fiskerikonferanse. NB! Nye datoer: 23. – 25. april 2018

29.01.2018

Vær med og lær mer om Norsk Sjømannsforbunds arbeid i fiskerisektoren, og påvirke kursen fremover både når det gjelder vårt politiske arbeide og tariff. Alt sammen på forbundets fiskerikonferanse. Av hensyn til våre medlemmer i den pelagiske flåten har vi besluttet å flytte konferansen til 23. – 25. april 2018 som ny dato