Hjem > Aktuelt Aktuelt

Dette er en samleside over alle type aktueltnyheter.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/Johnny02_2500.jpg/$file/Johnny02_2500.jpg

Enighet for sjøfolk i offshore og utenriksferjer 2018

06.12.2018

Meklingen mellom Norsk Sjømannsforbund og Norges Rederiforbund har endt i enighet om hovedoppgjøret for offshore-servicefartøy, kabelfartøy og ferjer i utenriksfart (Color Line) innen fristen ved midnatt mellom onsdag 5. og torsdag 6. desember. Rammen for offshore-service ble på 2,8 %. For ferjer i utenriksfart og for kabelfartøy ble det 3 %.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_-_transparaent_anker.png/$file/symbol_-_transparaent_anker.png

Stillingsutlysning: Tariffansvarlig

04.12.2018

Norsk Sjømannsforbund søker etter tariffansvarlig til vårt Hovedkontor i Oslo.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/jahn-cato-bakken-lm-2014.jpg/$file/jahn-cato-bakken-lm-2014.jpg

Raskere forsikringsinformasjon til nye medlemmer i Norsk Sjømannsforbund

03.12.2018

Norsk Sjømannsforbund har sammen med sin forsikringsleverandør SpareBank1 informasjonsplikt ovenfor nye og eksisterende medlemmer i forhold til forsikringer som er inkludert i medlemskapet.

Skummende hav

Mekling i hovedoppgjøret NOR 2018 med Norges Rederiforbund

30.11.2018

Norsk Sjømannsforbund tar 6 skip i utenriksfart ut i konflikt torsdag 6. desember 2018 klokken 0600 hvis ikke partene blir enige hos Riksmekler innen meklingsfristen ved midnatt onsdag 5. desember 2018.