Hjem > Medlemsfordeler  > Fritidsleiligheter Fritidsleiligheter

Ferieleiligheter i Torrevieja, fritidsleiligheter i Oslo, og hytter i Vrådal

08.08.2018

Som medlem i Norsk Sjømannsforbund har du leierett til forbundets to ferieleiligheter i spanske Torrevieja, til de to leilighetene på Grønland i Oslo, og til de to hyttene i Vrådal.

Lei av kalde sure vintre og regnfylte norske somre? Kan vi friste med sol og sommer, late dager på stranden eller en morgendykkert i bassenget? Lei en av ferieleilighetene våre i Spania da vel! Her kan du ta med familien din og glede både store og små, reise med vennegjengen og sparke liv i dansefoten, reise på romantisk ferie for to, eller hvorfor ikke reise på en rekreasjonsreise alene? Uansett din situasjon, leilighetene i Spania er der for deg! Leilighetene ligger i La Recoleta, fase II, i Punta Prima, som er et rolig område med hovedsakelig leilighetsanlegg og villabebyggelse. Ca. 10 min. spasertur mot hovedvei ligger et lite lokalt sentrum med et utvalg av restauranter, barer og butikker. Nærmeste badestrand ligger 250 – 300 m unna. Torrevieja sentrum ligger ca. 10 – 15 min. biltur unna, og det tar ca. 1 times tid å spasere inn til sentrum langs sjøen.

Kunne du tenkt deg storbyferie i år? Da kan DU leie en av våre leiligheter på sentrale Grønland i Oslo. I Oslo sentrum finner du et pulserende uteliv med utallige barer og nattklubber, noen med diverse arrangementer og konserter. I tillegg bugner det av museer og severdigheter. Ta for eksempel turen innom Frognerparken, Botanisk hage, Muchmuseet, Akershusfestning, eller hvorfor ikke ta turen over Oslofjorden? Dessuten er hovedstaden fullspekket av butikker og kafeer, shopper du i Karl Johan kan du se både Slottet og Stortinget i samme slengen! Skjer det noe spennende på sportsfronten? Ta turen innom Kontraskjæret hvor stemningen er til og ta og føle på. Alt dette og mer kan du oppleve ved leie av våre leiligheter i Oslo, som ligger knappe 10 minutters spasertur fra Oslo S og 5 minutter fra Bussterminalen.

Er du skifrelst eller glad i late sommerdager? Da kan vi glede deg med nytt medlemstilbud, nemlig hyttene i Vrådal! Her finnes det aktivitetstilbud sommer som vinter. Om vinteren er det selvsagt ski og snø som er det store, med alpinbakken like ved. Om sommeren kan man bade på nærmeste badeplass med idyllisk innlandsskjærgård som ligger ca. 10 min. gåtur fra hytta, og her er også båtutleie for fisking eller for en tur ut til små holmer og svaberg. Om høsten kan man finne både bær og sopp i området, og det er flere fjellområder for fotturer. I nærheten ligger en 9 hulls golfbane som er åpen mai – september. Andre populære utfluktsmål er Telemarkskanalen, Bø Sommarland, Seljordsvatnet, slusecruice med veteranbåten m/s Fram, m.m.

Å leie leilighetene eller hyttene er et ansvar, og vi håper du vil behandle dem som om det var dine egne. Som leietaker er du ansvarlig for eventuelle ødeleggelser, og du må fylle ut evalueringsrapport som skal sendes inn til forbundet etter oppholdet. Merk at du er selv ansvarlig for utvask for leie av leilighetene i Oslo.

Du kan lese mer om de ulike tilbudene her:

To leiligheter i Torrevieja, Spania

Smalgangen 16, Oslo

Smalgangen 20, Oslo

To hytter i Vrådal, Telemark

Terassen på Punta Prima, Torrevieja.