Hjem > Medlemsfordeler  > LOfavør LOfavør

LOfavør

19.01.2017

LOfavør er en fellesbetegnelse på en rekke ekstra fordeler man har gjennom å være organisert i NSF.

Når du melder deg inn i NSF får du et LOfavør Medlemskort. Kortet er først og fremst et bevis på medlemskapet ditt i NSF. Det forteller også om forbundets to obligatoriske forsikringer som er LOfavør Kollektiv hjem og LOfavør Grunnforsikringen som har kodene H og G på kortet. Det tilbys også individuelle LOfavør-forsikringer som for eksempel Bilforsikring og Reiseforsikring til gunstige priser.

Du kan laste ned en egen brosjyre med LOfavør-fordeler tilpasset medlemmer i Norsk Sjømannsforbund. (Oppdatert per januar 2017)

Vi oppfordrer deg også til å se nærmere på LOfavør Bankfordeler som er et eget bankprodukt for LO-organiserte.

SpareBank 1 er leverandør av LOfavør Bank- og forsikringsprodukter.

LOfavørkortet gir også tilgang til mange andre goder du kan velge individuelt og vi nevner blant annet strøm, eiendomsmegling, reiser, kredittkort, leiebil, nettjus m.m.

LOfavør kan du gå til her:
LOfavør
(Klikk på logoen)