Hjem > Aktuelt Aktuelle saker

Sjømannsforbundets fiskerikonferanse. NB! Nye datoer: 23. – 25. april 2018

29.01.2018

Vær med og lær mer om Norsk Sjømannsforbunds arbeid i fiskerisektoren, og påvirke kursen fremover både når det gjelder vårt politiske arbeide og tariff. Alt sammen på forbundets fiskerikonferanse. Av hensyn til våre medlemmer i den pelagiske flåten har vi besluttet å flytte konferansen til 23. – 25. april 2018 som ny dato

Konferansen finner sted på Scandic Flesland Airport hotell.

Arbeidet med programmet er ikke helt ferdigstilt, men vi jobber med å kunne presentere et interessant og variert program som favner medlemmer fra alle flåtegruppene innen vårt tariffområde.

Programmet vil bli fortløpende oppdatert her, men vi vet allerede nå at det vil være tema som omhandler bl.a. tariff, politikk, ressursforvaltning, m.m. og vi vil fortløpende oppdatere våre nettsider i dagene fremover.

Norsk Sjømannsforbund har landsmøte til høsten og i den forbindelse skal blant annet revisjon av vårt handlingsprogram gjennomføres.  Det vil derfor bli rikelig tid til at deltakerne får si sine meninger om hva Norsk Sjømannsforbund skal arbeide med av utfordringer når det gjelder fiskeripolitikk, tariff, og annet i neste landsmøteperiode.

Dette er en viktig møteplass for våre medlemmer og tillitsvalgte, vi håper derfor at så mange som mulig finner konferansen interessant.

Norsk Sjømannsforbund dekker reise, kost og losji i henhold til satsene i statens reiseregulativ.

Påmeldingsfrist: 31. mars.

Påmelding kan skje til