Hjem > Aktuelt Aktuelle saker

Stillingsutlysning: Tariffansvarlig

04.12.2018

Norsk Sjømannsforbund søker etter tariffansvarlig til vårt Hovedkontor i Oslo.

Norsk Sjømannsforbund har omlag 10 400 medlemmer og organiserer havfiskere og sjøfolk av alle grader. Forbundet har tariffavtaler for dekk-, maskin- og cateringansatte, elektrikere, stuerter/forpleiningssjefer og for ansatte i havfiskeflåten. Vi er tilsluttet Landsorganisasjonen i Norge (LO) og den Internasjonale Transportarbeiderføderasjonen (ITF) og samarbeider med de andre LO-forbundene, andre norske sjømannsorganisasjoner og fagforbund over hele verden.

Norsk Sjømannsforbund søker etter:

TARIFFANSVARLIG

til vårt Hovedkontor i Oslo.

Tariffansvarlig er en del av forbundets ledergruppe, her ønsker vi oss en kandidat med en sterk evne til å lede, motivere og veilede våre saksbehandlere/inspektører.

Vi søker deg med sterke analytiske og løsningsorienterte egenskaper, da arbeidet inneholder ledelse og deltagelse i saksbehandling, forhandlinger av overenskomster og tariffer.

Du innehar erfaring med prosjektarbeid, budsjettering, medarbeiderutvikling, omstruktureringer og organisasjonsutvikling. Det er også en fordel om du har kjennskap til fagforeningsarbeid, HMS og skipsarbeidsloven.

I utføring av arbeidet må det påregnes reise- og møtevirksomhet både nasjonalt og internasjonalt.

Det er også påkrevd gode kommunikasjonsferdigheter, samt at engelsk og norsk språk beherskes både skriftlig og muntlig.

Vi kan tilby:

• En spennende arbeidsplass med varierte arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø, med kontor sentralt plassert i Oslo.
  • Lønns- og ansettelsesvilkår etter avtale
  • Gode pensjonsforsikringer
  • Gruppeliv/ulykkesforsikring

Nærmere opplysninger om stillingene fås hos forbundssekretær Jahn Cato Bakken.

Han kan nås via mobil 92291368

Søknaden sendes inn elektronisk på e-post: firmapost@sjomannsforbundet.no med alle vedlegg som pdf.

Originalene av vedleggene bringes med ved innkalling til intervju.
Skriv i e-post-emnet «Stilling - Tariffansvarlig - HK»

Søknadsfrist 10. januar 2019

Tiltredelse etter avtale.