Hjem > Medlemsfordeler  > Fritidsleiligheter  > Torrevieja, Spania Torrevieja, Spania

Ferieleilighetene i Torrevieja, Spania

16.10.2018

Leilighetene ligger i La Recoleta, fase II, i Punta Prima. Anlegget består av flere bygninger med vakkert og velstelt hageanlegg med 2 badebasseng for både voksne og barn. Man må ha nøkkel for å komme inn i anlegget og fellesområdene.

Punta Prima er et rolig område med hovedsakelig leilighetsanlegg og villabebyggelse. Ca. 10 min. spasertur mot hovedvei ligger et lite lokalt sentrum med et utvalg av restauranter og barer og noen butikker. Nærmeste badestrand ligger 250 – 300 m unna.

Torrevieja sentrum ligger ca. 10 – 15 min. biltur unna, og det tar ca. 1 times tid å spasere inn til sentrum langs sjøen.

Leietiden er fra lørdag kl. 15.00 til lørdag kl. 12.00.
F.o.m. april t.o.m. oktober er min. leie 1 uke og maks 2 uker.
I tiden november – mars er det anledning til langtidsleie.

Leilighetene kan benyttes av inntil 6 personer og består av 2 soverom, 2 bad, stue/spisestue m. sovesofa. Kjøkkenkrok med komfyr, kjøl/fryseskap og oppvaskmaskin samt vaskerom med vaskemaskin. TV med norske kanaler og trådløst internett. Stor takterrasse, ca. 45 kvm. med utemøbler og solskjerming. Leilighetene har aircondition, og hver bygning har heis. Parkeringsplass i underetasjen er tilgjengelig for de som leier bil, men dette må avtales på forhånd.

Klikk her for:

Skjema for bestilling av flyplass-taxi (Web-skjema)

Skjema for melding om ankomst (Web-skjema)

Evalueringsskjema for utfylling etter oppholdet. (Web-skjema)

Stor, solrik terrasse
Lyst soverom