Vis undermeny

Fiskerikurs

25.11.2019 - 27.11.2019

Sted: Tromsø

Kurset vil ta for seg det grunnleggende om forbundets arbeid i fiskerisektoren, som fiskeritariffen, pensjonsordning for fiskere, garantikassen, og mye mer.

Vi avholder fiskerikurs med formål om å gi grunnleggende læring innen fiskeri. Kurset vil ta for seg fiskeritariffen, pensjonsordning for fiskere, garantikassen, og mye mer. Kursets hovedformål er primært å gi fiskerimedlemmer mulighet til å lære mye nyttig som dem kan ha bruk for i sin hverdag, samt gi dem god forståelse i regelverk / ordninger som de er omfattet av. Vi oppfordrer særlig nye innenfor fiskeri, lærlinger og tillitsvalgte til å melde seg på!

Kurset er åpent for alle medlemmer i Norsk Sjømannsforbund, men fiskerimedlemmer vil bli prioritert. Meld deg på for å lære masse nyttig, du vil ha bruk for det!

Påmeldingsfrist er 5. november.

Ta kontakt med servicekontoret i Tromsø for påmelding på 77 61 37 50 eller på epost tromso@sjomannsforbundet.no

Skummende hav

tromso@sjomannsforbundet.no