Medlemsfordeler

25.01.2022 Les mer

• «Kølafondet» - Årets søknadsfrist er 1. mars 2022

24.01.2022 Les mer

• Medlem vant frem i lagmannsrett: Får rett til sykepenger ved permittering

21.01.2022 Les mer

• Mellomoppgjøret i utenriks NOR-avtalene: Meklingen i havn

07.01.2022 Les mer

• Medlemsfordeler i Norsk Sjømannsforbund

04.01.2022 Les mer

Flere nyheter

Medlemsfordeler

Den viktigste medlemsfordelen er tryggheten på arbeidsplassen og sikkerheten i en tariffavtale. I undermenyen kan du se andre medlemsfordeler i Norsk Sjømannsforbund.

Hovedfordelen med medlemskap i et fagforbund er sikkerheten på arbeidsplassen, men for å gi deg som medlem enda mer verdi, har vi forhandlet frem andre fordeler i tillegg.

Mange av disse er forhandlet i fellesskap med de andre LO-forbundene, gjennom fordelsprogrammet LOfavør. Men vi har også noen i tillegg, som du finner i menyen.

Velg visning
NSF-logo og LOfavør-logo

Medlemsfordeler i Norsk Sjømannsforbund

Fordeler for deg som er medlem av Norsk Sjømannsforbund.

To personer i fluktstol i solnedgang ved havet

LOfavør reiseforsikring for 2022 gjennom Norsk Sjømannsforbund

Det er tid for fornying av den kollektive reiseforsikringen i LOfavør gjennom Norsk Sjømannsforbund.

Husk å blåse ut lysene!

Jula er høytid for brann!

I tiden mellom jul og nyttår er det nemlig over 50 % flere branner enn resten av året. Selv om du er innboforsikret gjennom LOfavør, vil du helst unngå brann. LOfavør gir tips og råd for å unngå det.

Familie som stråler trygghet

Vilkårsendringer for LOfavør Innboforsikring fra 2022

1. januar 2022 kommer det vilkårsendringer på innboforsikringen din, som du bør få med deg. Her er en oversikt over de viktigste endringene og hva det vil si for deg.

210719 LOfavør boliglån for unge

LOfavør boliglån for unge fra 1,25 %

Norsk Sjømannsforbunds medlemmer får fordelen som ligger i LOfavør. Boliglån gjennom LOfavør gir deg en konkurransedyktig boliglånsrente over tid, og du vil få god hjelp fra flinke, økonomiske rådgivere. LOfavør har en egen avtale med SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 SMN.

LOfavor hytteforsikring

Gi hytta tryggheten den fortjener!

Hytta er et fristed for mange. Her senker vi skuldrene og roen senker seg. Men, hva om du oppdager at taket er lekk eller at husmusa har spist på strømledningene? Mye kan skje med en hytte i løpet av et år, og da er det kjekt å ha en god hytteforsikring som dekker både store og små skader. Med LOfavør Fritidshusforsikring får du toppdekning uten å betale noe mer.

Informasjon om LOfavørs lånerenter, der LOfavør førstehjemslån-rente på 1,19 % er fremhevet

LOfavør førstehjemslån-rente er 1,19 %

Gjennom LOfavør får du som medlem i Norsk Sjømannsforbund stadig nye medlemsfordeler. Nå er LOfavør førstehjemslån-rente 1,19 %.

210427 LOfavør boliglånsrente ned

Lavere boliglånsrente med LOfavør, igjen.

Vi kan med glede melde at den allerede gode boliglånsrenta er satt ytterligere ned for LOfavør Boliglån Ung og LOfavør Boliglån.

Flere tårn av mynt med spirende planter på toppen. Til venstre for tårnene er små hus og til høyre for tårnene er en sparegris.

SpareBank 1 er blant de beste i bransjen på bærekraft!

Norske forbrukere har nok en gang rangert SpareBank 1 som en av de mest bærekraftige i kategorien Bank – kun forbigått av Vipps. Det viser 2021-utgaven av varemerkeundersøkelsen Sustainable Brand Index som ble lansert torsdag 18. mars.

LO Favør HELP Maritim Logg Fiskernes egen portal AOF Web2Print ITF Seafarers