Medlemsfordeler

Siste nytt

• Vedtektsendringer og handlingsprogram 2022 – invitasjon til innspill

16.09.2021 Les mer

• Fisker hadde ikke risikoen for kansellert fly

03.09.2021 Les mer

• Kystruteoppgjøret 2021 i havn

03.09.2021 Les mer

• LOfavør boliglån for unge fra 1,25 %

19.07.2021 Les mer

• Gi hytta tryggheten den fortjener!

21.06.2021 Les mer

Flere nyheter

Medlemsfordeler

Den viktigste medlemsfordelen er tryggheten på arbeidsplassen og sikkerheten i en tariffavtale. I undermenyen kan du se andre medlemsfordeler i Norsk Sjømannsforbund.

Hovedfordelen med medlemskap i et fagforbund er sikkerheten på arbeidsplassen, men for å gi deg som medlem enda mer verdi, har vi forhandlet frem andre fordeler i tillegg.

Mange av disse er forhandlet i fellesskap med de andre LO-forbundene, gjennom fordelsprogrammet LOfavør. Men vi har også noen i tillegg, som du finner i menyen.

Velg visning
210719 LOfavør boliglån for unge

LOfavør boliglån for unge fra 1,25 %

Norsk Sjømannsforbunds medlemmer får fordelen som ligger i LOfavør. Boliglån gjennom LOfavør gir deg en konkurransedyktig boliglånsrente over tid, og du vil få god hjelp fra flinke, økonomiske rådgivere. LOfavør har en egen avtale med SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 SMN.

LOfavor hytteforsikring

Gi hytta tryggheten den fortjener!

Hytta er et fristed for mange. Her senker vi skuldrene og roen senker seg. Men, hva om du oppdager at taket er lekk eller at husmusa har spist på strømledningene? Mye kan skje med en hytte i løpet av et år, og da er det kjekt å ha en god hytteforsikring som dekker både store og små skader. Med LOfavør Fritidshusforsikring får du toppdekning uten å betale noe mer.

Informasjon om LOfavørs lånerenter, der LOfavør førstehjemslån-rente på 1,19 % er fremhevet

LOfavør førstehjemslån-rente er 1,19 %

Gjennom LOfavør får du som medlem i Norsk Sjømannsforbund stadig nye medlemsfordeler. Nå er LOfavør førstehjemslån-rente 1,19 %.

210427 LOfavør boliglånsrente ned

Lavere boliglånsrente med LOfavør, igjen.

Vi kan med glede melde at den allerede gode boliglånsrenta er satt ytterligere ned for LOfavør Boliglån Ung og LOfavør Boliglån.

Flere tårn av mynt med spirende planter på toppen. Til venstre for tårnene er små hus og til høyre for tårnene er en sparegris.

SpareBank 1 er blant de beste i bransjen på bærekraft!

Norske forbrukere har nok en gang rangert SpareBank 1 som en av de mest bærekraftige i kategorien Bank – kun forbigått av Vipps. Det viser 2021-utgaven av varemerkeundersøkelsen Sustainable Brand Index som ble lansert torsdag 18. mars.

LOfavør Egen pensjonskonto - ny medlemsfordel for Norsk Sjømannsforbunds medlemmer

Egen pensjonskonto - LOfavør

Medlemsfordel i LOfavør gjennom Norsk Sjømannsforbund: Egen pensjonskonto i LOfavør.
1. februar 2021 får du din egen pensjonskonto. Her vil innskuddspensjon fra tidligere arbeidsgivere automatisk samles hos din nåværende arbeidsgivers pensjonsleverandør, med mindre du selv gjør et aktivt valg.

Mor og datter smiler til hverander, mens mor holder en tablet.

LOfavør: Norges beste innboforsikring blir enda bedre

Som medlem har du allerede Norges beste innboforsikring som en del av medlemskapet ditt, og ved årsskifte blir den enda bedre.

illustrasjon eldre mann og ung sønn

LOfavør leverer også din egen pensjonskonto

Har du hørt om de nye pensjonskontoene som skal komme neste år? Usikker på hva det er? Du er ikke alene, men LO vil rette på det for oss. Det kommer et pensjonskonto-tilbud i LOfavør.

Gammelt bilde av 1. mai-tog med parole for innboforsikringen

Kampen for de mange - LOfavør Innboforsikring

Visste du at innboforsikringen din ble kjempet frem av alle LOs medlemmer?

LOfavør - noen av landets beste forsikringsavtaler.

Medlemmer av Norsk Sjømannsforbund får noen av landets beste forsikringsavtaler gjennom LOfavør

Gjennom ditt medlemskap i Norsk Sjømannsforbund får du noen av landets beste forsikringsavtaler gjennom LOfavør. Ett eksempel er LOfavør Barneforsikring.

LO Favør HELP Maritim Logg Fiskernes egen portal AOF Web2Print ITF Seafarers