Medlemsfordeler

Siste nytt

• Seksuell trakassering et av nøkkeltemaene på tredje kvinnekonferanse

06.02.2023 Les mer

• Enighet i Nordisk NIS-oppgjøret 2022

27.01.2023 Les mer

• Gerda Gabrielle Hengst vinner av vinterkonkurransen 2022

25.01.2023 Les mer

• «Kølafondet» - Årets søknadsfrist er 1. mars 2023

16.01.2023 Les mer

• Uttalelse Landsmøtet 2022: Pensjonen for fiskere må utvikles, ikke avvikles

04.01.2023 Les mer

Flere nyheter

Medlemsfordeler

Den viktigste medlemsfordelen er tryggheten på arbeidsplassen og sikkerheten i en tariffavtale. I undermenyen kan du se andre medlemsfordeler i Norsk Sjømannsforbund.

Hovedfordelen med medlemskap i et fagforbund er sikkerheten på arbeidsplassen, men for å gi deg som medlem enda mer verdi, har vi forhandlet frem andre fordeler i tillegg.

Mange av disse er forhandlet i fellesskap med de andre LO-forbundene, gjennom fordelsprogrammet LOfavør. Men vi har også noen i tillegg, som du finner i menyen.

Velg visning
Cosori Premium Airfryer

Gerda Gabrielle Hengst vinner av vinterkonkurransen 2022

Gerda Gabrielle Hengst ble trukket som vinner av vinterkonkurransen 2022, og får en Cosori Premium Airfryer til en verdi av 2 690,- kr.

En familie som studerer papirer ved kjøkkenbordet. Kanskje forsikringsvilkårene?

Vilkårsendringer for LOfavør Innboforsikring og Advokatforsikring fra 2023

1. januar 2023 kommer det vilkårsendringer på både innboforsikringen og advokatforsikringen din, som du bør få med deg. Her er en oversikt over de viktigste endringene og hva det vil si for deg.

221114 Vinterkonkurranse 2022 Airfryer

Vinterkonkurranse 2022

Sjekk om din epost og postadresse på «medlemsnett» er riktig og vær med i trekningen av en Airfryer!

HELP Forsikring logo på ukrainske flaggfarger

HELP har etablert informasjonstelefon for Ukraina-spørsmål

HELP har advokater med lang erfaring innen utlendingsrett. Denne kunnskapen ønsker HELP å dele med de som trenger den.

Bassenget ved medlemsleilighetene i Spania

Lettere å leie hyttene i Vrådal og ferieleilighetene Spania

Vi har gjort det litt lettere når du skal leie medlemshyttene i Vrådal og medlemsleilighetene i Spania.

Mannskap i Norsk Folkehjelp redder mann i skogen og bærer han på båre

Norsk Folkehjelp

Norsk Folkehjelp er fagbevegelsens humanitære solidaritetsorganisasjon.

To personer i fluktstol i solnedgang ved havet

LOfavør reiseforsikring for 2022 gjennom Norsk Sjømannsforbund

Det er tid for fornying av den kollektive reiseforsikringen i LOfavør gjennom Norsk Sjømannsforbund.

Familie som stråler trygghet

Vilkårsendringer for LOfavør Innboforsikring fra 2022

1. januar 2022 kommer det vilkårsendringer på innboforsikringen din, som du bør få med deg. Her er en oversikt over de viktigste endringene og hva det vil si for deg.

210719 LOfavør boliglån for unge

LOfavør boliglån for unge fra 1,25 %

Norsk Sjømannsforbunds medlemmer får fordelen som ligger i LOfavør. Boliglån gjennom LOfavør gir deg en konkurransedyktig boliglånsrente over tid, og du vil få god hjelp fra flinke, økonomiske rådgivere. LOfavør har en egen avtale med SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 SMN.

LOfavor hytteforsikring

Gi hytta tryggheten den fortjener!

Hytta er et fristed for mange. Her senker vi skuldrene og roen senker seg. Men, hva om du oppdager at taket er lekk eller at husmusa har spist på strømledningene? Mye kan skje med en hytte i løpet av et år, og da er det kjekt å ha en god hytteforsikring som dekker både store og små skader. Med LOfavør Fritidshusforsikring får du toppdekning uten å betale noe mer.

LO Favør HELP Maritim Logg Fiskernes egen portal AOF Web2Print ITF Seafarers