Hjem > Medlemsfordeler  > Fritidsleiligheter  > Hyttene i Vrådal Hyttene i Vrådal

Hyttene i Vrådal

26.06.2018

De to nybygde hyttene i Vrådal i Telemark er klar for utleie. Hyttene ligger nydelig plassert i Rådyrtoppen hyttefelt like ved Vrådal Panorama skianlegg.

Både sommer og vinter er det masse aktivitetstilbud i nærheten. Om vinteren er det selvsagt ski og snø som er det store, med alpinbakken like ved. Om sommeren kan man bade på nærmeste badeplass med idyllisk innlandsskjærgård som ligger ca 10 min. gåtur fra hytta.  Der er også båtutleie for fisking eller for en tur ut til små holmer og svaberg. Om høsten kan man finne både bær og sopp i området, og det er flere fjellområder for fotturer.

I nærheten ligger en 9 hulls golfbane som er åpen mai – september. Andre populære utfluktsmål er Telemarkskanalen, Bø sommarland, Seljordsvatnet, slusecruice med veteranbåten m/s Fram, m.m. Se mer om Vrådal og området: http://www.vraadal.com/    og     http://alpin.no/

Hver hytte er ca. 85 kvadrat, går over 1 plan, og har god plass til 6 – 8 personer. Romslig stue med spiseplass og åpen kjøkkenløsning, 3 soverom, 1 bad med dusj og wc, 1 separat wc-rom, vaskerom med vaskemaskin og tørketrommel og entre. Ute er det stor terrasse med utemøbler. Hyttene er lekkert og smakfullt møblert og har høy standard. De er velutstyrte med det meste av kjøkkenutstyr og hvitevarer, samt TV med alle kanaler og gratis Wifi.

I den ene hytta, Vrådal 116, kan man ha med kjæledyr.

Booking kan gjøres ved å sende en forespørsel til:  booking@sjomannsforbundet.no,  eventuelt ring tlf:  70101633 / 70101634

Vi har valgt å bruke resten av 2018 som en testperiode. Ut dette året er det førstemann til mølla for å leie, men ønsker du å leie neste vinter/vår/sommer, så er det søknadsfrist 01. oktober 2018.

Klikk her for:

Hytte i Vrådal vinter