Hjem > Aktuelt Aktuelt

Dette er en samleside over alle type aktueltnyheter.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/paragraf-pa-bolge-transperent.png/$file/paragraf-pa-bolge-transperent.png

Høringssvar: forskrift om kontrolltiltak for arbeidstakere etter skipsarbeidsloven

08.01.2019

Norsk Sjømannsforbunds høringssvar på Sjøfartsdirektoratets forslag til forskrift om kontrolltiltak for arbeidstakere etter skipsarbeidsloven (sal).

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/190103-krisehandtering-safetec-presentasjon.jpg/$file/190103-krisehandtering-safetec-presentasjon.jpg

Krisehåndtering i ferje- og lokalfart

03.01.2019

Referansegruppen for prosjektet «Krisehåndtering i ferje- og lokalfart» var samlet i Maritimt Hus i Oslo i dag.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/Johnny02_2500.jpg/$file/Johnny02_2500.jpg

Enighet for sjøfolk i offshore og utenriksferjer 2018

06.12.2018

Meklingen mellom Norsk Sjømannsforbund og Norges Rederiforbund har endt i enighet om hovedoppgjøret for offshore-servicefartøy, kabelfartøy og ferjer i utenriksfart (Color Line) innen fristen ved midnatt mellom onsdag 5. og torsdag 6. desember. Rammen for offshore-service ble på 2,8 %. For ferjer i utenriksfart og for kabelfartøy ble det 3 %.

/kunder/NSF/mm_no.nsf/lupgraphics/symbol_-_transparaent_anker.png/$file/symbol_-_transparaent_anker.png

Stillingsutlysning: Tariffansvarlig

04.12.2018

Norsk Sjømannsforbund søker etter tariffansvarlig til vårt Hovedkontor i Oslo.