Søkeresultat for "Pressemeldinger"

Pressemeldinger (Publisert Mars 2020)

For pressen (Publisert Mai 2017)

Her finner du logoer, grafisk profil, pressemeldinger og pressefoto relatert til Norsk Sjømannsforbund.

Bruddet i Kyststatsforhandlingene om makrell 2012 (Publisert Februar 2012)

–Jeg er skuffet over at Island og Færøyene vil fortsette sitt ulovlige fiske, og forundret over at de synes å leve i sin egen verden. De sprer forventninger til sine landsmenn og fiskere om andeler som ikke er tuftet på argument som er vanlige å bruke når en fordeler felles fiskeressurser, sier Arne Ringstad, som representerte Norsk Sjømannsforbund på Kyststatsforhandlingene om makrell i Reykjavik 15.–16.februar 2012.

Enighet i kvoteforhandlingene Norge-Russland (Publisert Oktober 2008)

Torsdag kveld kom det til enighet i kvoteforhandlingene mellom Norge og Russland, og Norsk Sjømannsforbunds representant i forhandlingene, fisker og landsstyremedlem Erlend Hanssen, er fornøyd.

Norsk-russiske fiskerikvoter fastsatt (Publisert Oktober 2007)

Forhandlingene mellom Norge og Russland om fiskerikvoter for 2008 er ferdige og nye kvoter er fastsatt. Norge og Russland har fastsatt en totalkvote for norsk-arktisk torsk i 2008 på 430 000 tonn. Kvoten på kysttorsk er satt til 21 000 tonn.

NSF mener (Publisert April 2001)

Her finner du Norsk Sjømannsforbunds standpunkter slik de er formidlet i uttalelser, pressemeldinger og høringer fra forbundet og forbundets ulike organer og organisasjonsledd.