Søkeresultat for "logo"

For pressen (Publisert Mai 2017)

Her finner du logoer, grafisk profil, pressemeldinger og pressefoto relatert til Norsk Sjømannsforbund.

Nettbutikk (Publisert Januar 2017)

I nettbutikken kan du bestille logoartikler og give-aways.

The Race - TVU Color Lines egen ungdomskonferanse (Publisert November 2016)

Unge medlemmer i Color Line kan bli kjent med kolleger på tvers av skip og avdelinger, del erfaringer og ha det gøy sammen.

Norske lønns- og arbeidsvilkår i norske farvann og på norsk sokkel? (Publisert September 2015)

Hva mener de ulike partiene om å stille krav om norske lønns- og arbeidsvilkår i norsk farvann og på norsk sokkel?

Sjøfolk følger NRK Sommerbåten – Holmsbu på Hurum 13.08.15 (Publisert August 2015)

Holmsbu er en perle i Drammensfjorden. Sjøkurs la til ved en liten flytebrygge. Det var ikke plass til oss der, men inngangen til kaia var holdt av til oss.

Sjøfolk følger NRK Sommerbåten – Ulsteinvik 11.07.15 (Publisert Juli 2015)

Vi satte kursen mot Ulsteinvik tidlig på formiddagen. På ferja Sulesund–Hareide kom matrosen bort til oss og inviterte på svele. Det takket vi ja takk til.

Sjøfolk følger «Sjøkurs»: Rapport i fra Balestrand 4. juli (Publisert Juli 2013)

Så kom «Sjøkurs» til Sogn og Fjordane, nærmere bestemt, Balestrand. Mads Tjøtta og Daniel Legland kom kl. 14.00, og det var fortsatt en del folk på kaien.

Profilgrafikk (Publisert November 2011)

Her kan du laste ned logo og elementer fra Norsk Sjømannsforbunds profilgrafikk, og finne et sammendrag av retningslinjene for grafikken.

Sjekk ut vår nye nettbutikk (Publisert September 2010)

Endelig er vår nye nettbutikk oppe og går! Vi har fått ny tjenesteleverandør og vil legge ut flere nye varer med forbundslogo på etterhvert.

Forbundsleders åpningstale: Motangrep på Folkvords bok (Publisert September 2006)

Forbundsleder Erik Bratvolds åpningstale for det 25. ordinære landsmøtet i Norsk Sjømannsforbund 25.-28. september 2006. Mot slutten av talen kom også et sterkt motsvar til Erling Folkvords bok «Urent Farvann!». I boka blir forbundet beskyldt av Folkvord for å være et lydig redskap for Color Lines eier N.O. Sunde.