!
Beklager, siden du leter etter finnes ikke, eller nettadressen er feil. Under er et søk som kan være relevant.
Nøkkelord

Søkeresultat for "pensjon"

Azari, Shorish (Publisert Januar 2024)

Ansatte

Gruppesøksmål om pensjon mot Sølvtrans (Publisert September 2023)

Artikler

Er du over 55 og jobber eller har jobbet i Sølvtrans etter 2006? Da vil vi at du registrerer deg for å delta i vårt gruppesøksmål om pensjonsordningen i Sølvtrans.

Stillingsutlysning: Inspektør/rådgiver i Bergensområdet (Publisert Juli 2023)

Artikler

Norsk Sjømannsforbund søker etter inspektør/rådgiver med base i Bergensområdet.

Ungdomskonferansen går 30.4.-2.5. - meld deg på! (Publisert Mars 2023)

Møteplassen for unge sjøfolk - Konferansen foregår på Sørmarka 30.4.-2.5. 2023

Fiskeripolitisk Handlingsprogram (Publisert Februar 2023)

Artikler

Denne delen omhandler emner som gjelder fiskeri- og tariffpolitikk for havfiskeflåten.

Maritimt Handlingsprogram (Publisert Februar 2023)

Artikler

Denne delen omhandler emner som gjelder både utenriks og innenriks skipsfart og nasjonal og internasjonal tariffpolitikk for skipsfart.

Når kan jeg søke om Fribevis? (Publisert Januar 2023)

Artikler

Med Fribevis fritas du for kontingent og får gratis medlemskap med alle medlemsfordelene intakt. Visse kriterier må oppfylles for å kunne søke om Fribevis.

Kontingent (Publisert Januar 2023)

Artikler

Kontingentsatsene vedtas av landsmøtene i Norsk Sjømannsforbund for hele landsmøteperioden fremover, normalt med justering halvveis i landsmøteperioden.

Vedtekter (Publisert November 2022)

Artikler

Vedtektene er vedtatt på Norsk Sjømannsforbunds 29. ordinære landsmøte i Tromsø, 26.–29. september 2022. Vedtektene består av to deler. Del 1 utgjør hoveddelen. Del 2 regulerer virket til regioner og tillitsvalgtutvalg. Trådde i kraft 29. september 2022.

Uttalelse Landsmøtet 2022: Pensjonen for fiskere må utvikles, ikke avvikles (Publisert Oktober 2022)

Artikler

Solberg-regjeringen igangsatte ett arbeide som la opp til å avvikle fiskerpensjonen. Dette ville fratatt fiskere dagens pensjonsordning. En slik løsning vil etter Sjømannsforbundets mening være fullstendig uakseptabel.

Norsk Sjømannsforbund på Arendalsuka 2022 (Publisert August 2022)

Artikler

Også i 2022 satser Norsk Sjømannsforbund på å utfordre politikere og samfunnstopper på Arendalsuka 2022. Er du i nærheten kan du komme og se, men vi lager også videosnutter i etterkant. Her er programmet.

Ledig stilling: Inspektør/Rådgiver. Søknadsfrist: 1. juli 2022 (Publisert Mai 2022)

Artikler

Norsk Sjømannsforbund søker etter Inspektør/Rådgiver. Søknadsfrist: 1. juli 2022

Enighet i mellomoppgjøret 2021 med Kystrederiene etter mekling - Streiken avverget! (Publisert Desember 2021)

Artikler

Etter nesten halvannen time mekling på overtid kom Norsk Sjømannsforbund og Kystrederiene til enighet i mellomoppgjøret 2021 med en ramme på 3,0 %.

Egen pensjonskonto - LOfavør (Publisert Februar 2021)

Artikler

Medlemsfordel i LOfavør gjennom Norsk Sjømannsforbund: Egen pensjonskonto i LOfavør.
1. februar 2021 får du din egen pensjonskonto. Her vil innskuddspensjon fra tidligere arbeidsgivere automatisk samles hos din nåværende arbeidsgivers pensjonsleverandør, med mindre du selv gjør et aktivt valg.

Justering av kontingent 2021 (Publisert Desember 2020)

Artikler

Landsmøtet i 2018 vedtok å øke kontingenten fra 1. januar 2021 for å følge kostnadsutviklingen i samfunnet. Økningen gjelder for alle medlemmer med fast kontingentsats.

Hva er kontingentsatsen når jeg er arbeidssøkende, i militæret, blir pensjonist eller ufør? (Publisert Desember 2020)

Artikler

Norsk Sjømannsforbund har redusert medlemskontingent for de som er arbeidssøkende, i militæret, blir pensjonist eller ufør.

Snart pensjonist? (Publisert Desember 2020)

Artikler

Behold medlemskapet i Norsk Sjømannsforbund som pensjonist for å beholde en mengde fordeler!

Ingen streik! Enighet i meklingen med Kystrederiene (Publisert November 2020)

Artikler

De tre sjømannsorganisasjonene ble etter mekling på overtid 27. november 2020 enige med Kystrederiene i årets hovedoppgjør. Oppgjøret var tydelig preget av resultatet av omleggingen av pensjonsordningene.

LOfavør leverer også din egen pensjonskonto (Publisert November 2020)

Artikler

Har du hørt om de nye pensjonskontoene som skal komme neste år? Usikker på hva det er? Du er ikke alene, men LO vil rette på det for oss. Det kommer et pensjonskonto-tilbud i LOfavør.

Tariff 2020: Brudd mellom sjømannsorganisasjonene og Kystrederiene (Publisert Oktober 2020)

Artikler

Det ble fredag 23.10. brudd i forhandlingene mellom sjømannsorganisasjonene og Kystrederiene i hovedoppgjøret 2020.

LO Favør HELP Maritim Logg Fiskernes egen portal AOF Web2Print ITF Seafarers