!
Beklager, siden du leter etter finnes ikke, eller nettadressen er feil. Under er et søk som kan være relevant.

Søkeresultat for "kontrollkomiteen"

Kontrollkomiteen (Publisert Desember 2022)

Artikler

Kontrollkomiteen er landsmøtets og landstyrets kontrollorgan, og rapporterer tilbake til, og har ansvar overfor disse to.

Vedtekter (Publisert November 2022)

Artikler

Vedtektene er vedtatt på Norsk Sjømannsforbunds 29. ordinære landsmøte i Tromsø, 26.–29. september 2022. Vedtektene består av to deler. Del 1 utgjør hoveddelen. Del 2 regulerer virket til regioner og tillitsvalgtutvalg. Trådde i kraft 29. september 2022.

Forbundsstyre, landsstyre og kontrollkomiteen 2022-2026 (Publisert September 2022)

Artikler

Forbundsstyre, landsstyre og kontrollkomiteen for 2022-2026, valgt 29. september, på siste dag av landsmøtet 2022 i Tromsø.

Landsmøtet 2022 - Dagsorden og foreløpig kjøreplan (Publisert September 2022)

Artikler

Dagsorden for landsmøtet 26.-29. september 2022 i Tromsø, og foreløpig kjøreplan for møtet

Harry Danielsen (64) første æresmedlem i NSF siden 1975! (Publisert September 2018)

Artikler

Landsmøtet i Norsk Sjømannsforbund vedtok ved akklamasjon å utnevne Harry Danielsen til første æresmedlem i forbundet på over førti år.

Landsmøtet 2018 - Hvem skal sitte i Forbunds- og Landsstyret? Send inn dine forslag til nå (Publisert August 2018)

Artikler

Det skal legges kabal for de styrende organene i Norsk Sjømannsforbund under Landsmøtet i Bergen. Send inn dine forslag av aktuelle kandidater nå

Nytt forbunds- og landsstyre i Norsk Sjømannsforbund 2014–2018 (Publisert September 2014)

Artikler

Norsk Sjømannsforbunds landsmøte valgte nytt forbundsstyret, nytt landsstyre og kontrollkomité for perioden 2014–2018 på landsmøtets siste dag, 25. september 2014.

Leder-trioen gjenvalgt (Publisert September 2010)

Artikler

Norsk Sjømannsforbunds forbundsleder, nestleder og sekretær siste fire år, Jacqueline Smith, Johnny Hansen og Anita Furuvik, ble alle gjenvalgt uten motkandidat. Valgkomiteen hadde gjort en god jobb med å kjenne signalene fra landsmøtet, for de fikk også gjennom hele sin øvrige innstilling til alle verv uten motkandidater.

Dagsorden og kjøreplan på landsmøtet 2010 (Publisert September 2010)

Artikler

Landsmøtets dagorden og kjøreplan, slik forbundsstyret på forhånd har foreslått den for landsmøtet 2010.

Kvinnelig forbundsleder! (Publisert September 2006)

Artikler

Jacqueline Smith (35), eller Jackie blant venner, blir med dette valget den første kvinnelige forbundsleder i Norsk Sjømannsforbunds 96-årige historie. Smith ble enstemmig valgt.

Forbundsleders åpningstale: Motangrep på Folkvords bok (Publisert September 2006)

Artikler

Forbundsleder Erik Bratvolds åpningstale for det 25. ordinære landsmøtet i Norsk Sjømannsforbund 25.-28. september 2006. Mot slutten av talen kom også et sterkt motsvar til Erling Folkvords bok «Urent Farvann!». I boka blir forbundet beskyldt av Folkvord for å være et lydig redskap for Color Lines eier N.O. Sunde.

Foreløpig kjøreplan for landsmøtet 2006 (Publisert September 2006)

Artikler

Det gjøres oppmerksom på at dette er et foreløpig program, og at endringer kan oppstå.

LO Favør HELP Maritim Logg Fiskernes egen portal AOF Web2Print ITF Seafarers